neljapäev, august 07, 2003

kirjasaatja p2rnust tülitab.
olen üks paljudest p2rnu t2navatest.
raamatukogu infoletis küsiti, kas tahan majaga tutvuda, siis vastasin, et ma olen turist, ma ei ela siin. (resp. madis kalmeti samanimeline film)

m6tlesin, et peaks hakkama oma loba viitama, et tunduks koolit88na asi, siis keegi ei otsiks v2ga suurt kvaliteeti.

m6tlesin, et miks on ikka nii, et i-punktist saab tasuta kaarte, mis n2itavad mingi poe asukohta ja on l6igud suurest linnast vaid ning kuidas ma nüüd selle mosaiigi j2rgi k2ituma pean.

millegip2rast ei taha ununeda fakt, et sellist ainet nagu tehisintellekt annab ilmselt k6ige vanem t88tav daam ülikoolis, kes inimeste k2ra peale, et nad ei n2e kilede pealt juttu, avas aknad. on see taoism? selle n2itega oleks paljusid v66rs6nu kena seletada.

m6tlesin, et t2nane k8ige suurem hirm on, et aotan endla silmist, no ja siis ma olen kadunud hing ka.
endla, mu 6lek6rs.