laupäev, aprill 17, 2004

uus munasari, osa 1

mustlaseit küsis, et kumba ta poega ma tahan- kas vasjat või timat. kui kokutama jäin, ütles, et võta tima, timal kena käekiri.
oota, ma panen kirja, et sa timat tahtsid.
no pane jah. pane ilusas kirjas. eks.
tead, mul viimast päeva emakas ja munasarjad. tead nii kurb on, armuke on akna taga ja minul säärane lõikus ees. ta pole ainus armuke, neid on mitu tegelikult, üks ootab ausamba juures ka.
kurb on jah.
õde tõi uinuti juba õhtul. mustlaseit võttis rohud, kuid lahjendas
viinaga, jõi pool ära ja pani toomele ajama.
kui tagasi tuli, istus terve öö vetsus ja nuttis.

oi, sa peaks neid kõiki ikka teadma, kus oli ikka elu.
mul on pikk elu olnd, et mul on isegi koledaid kallimaid olnud. vot.

järgmine päev, kui kanderaamil operatsioonilt tagasi tuli,
oli mustlaseide vunk läinud. toodi keegi hoopis teine.