pühapäev, oktoober 09, 2005

Elu esimene palk,
elu esimene malk.
Täitsa vabalt võivad olla samad asjad.
Mida siis tegin?
Elektroonilise muusika pidu sai oma sutsaka ning osa raha saatsin Eesti Energiale, et nad ühendaks mind vooluringiga. Need on asjad, millest ma pole unistanud, aga kätte nad on tulnud sellegi poolest.

Viimase aja kõige kirkam kohtumine on olunud noore naisega, kellel on elus kõik olemas, kaasa arvatud lapsed, mees ja heaolu, kuid kellel pole meiliaadressi. Võrratu.

Julgen tulla välja järgmise väitega:
kuna mu elus on olemas prussakad ja Cher, siis ma olen edukalt üle elanud tuumaplahvatuse.

2 Comments:

At 10:30 PM, Anonymous Anonüümne said...

ahhaa.
ma tahtsin rääkida ühe loo, mis juhtus minuga juba aastaid tagasi. aga läks meelest ära.
siis tahtsin küsida, et kas talvekartul on olemas. käisin just omasid idutamas.
siira lugupidamisega,
sinu manastirska

 
At 3:34 PM, Blogger iida kudisiim said...

see lugu jääb painama:)

 

Postita kommentaar

<< Home