kolmapäev, veebruar 15, 2006

nelelt väike viide. nelladella:)

Minu 4 töökohta:
karjak
lüpsja- pole sellejuures häbi ka mitte, kena viis eristuda.
grupikoolitaja
ajalooõpetaja

Neli filmi, mida vaataksin ikka uuesti ja uuesti:
"Emil"/P.Puks
"Kaspar Hauser"/W. Hertzog
"Tagasitulek"/A. Zvjagintsev
"Inavi lapsepõlv"/A. Tarkovski

Neli kohta, kus olen enne ravila tänavat elanud:
Kingli küla
Aiavilja tänavas Paides
Põhja puiestee tänavas Tartus
Tamme puiesteel Tartus

4 teleseriaali, mis meeldivad:
"Õnne 13"
"Fawlty Towers"
"Aeg ja ruum"
"Suured kunstnikud"

4 veebisaiti, mida ma iga päev külastan:
www.madli.pri.ee
www.polvayg.edu.ee
www.accuradio.com
www.er.ee

4 lemmiktoitu:
keefirikook
nuudlid tshilli ja kyyslauguga
rummikook
värske kurk

4 kohta, kus olen puhkamas käinud, kus pole olnud mingeid kohustusi:
kingli küla
ventspils
helsingi
espoo:)

4 kohta, kus ma praegu pigem oleksin:
kuressaares madli juures
teel koju
suusatamas kusagil, kus on rada sees
ujumas kusagil, kus just poleks rada sees

4 blogiat, kes võiks ka vastata:
siret/ www.aafrika.blogspot.com
madli/ www.madli.pri.ee
ester/ www.kraakar.blogspot
anti/masendav.com

2 Comments:

At 10:08 PM, Anonymous Anonüümne said...

Minu 4 töökohta:

1. ajalooõpetaja maa koolis
2. ajalooõpetaja linna -irw.koolis
3. ettekandja geograafiliselt nende vahel
4. amatöör psühholoog-nõustaja

Neli filmi, mida vaataksin ikka uuesti ja uuesti:
- jääaeg
- tabamatu ilu
- viimne reliikvia...no kes ei vaata!?
- amelie


Neli kohta, kus olen enne kreutwaldi tänavat elanud:
pargi tn karksis
kaasiku talu karksis
reinhäuserstrasse göttingenis
ropka tn tartus

4 teleseriaali, mis meeldivad:
lost
meeleheitel koduperenaised
kodu korda
...vot nüüd läheb raskeks, nagu ka nende veebisaitidega....
...aga nüüd jälle lihtsam....
4 lemmiktoitu:
pasta basiilika, juustu, koore, paprika ja singiga
rummikook
pizza rohke juustuga
ühepajatoit

4 kohta, kus olen puhkamas käinud, kus pole olnud mingeid kohustusi:
lobi küla
erfurt
taize
lissabon

4 kohta, kus ma praegu pigem oleksin:
lissabonis
massaa?is...ja sa iidake võiks teha seda
no see pole just KUS, aga rahu tahaks ja mõnusat rutiini

ja neljandaks teki all ja kaisus, aga kuna kaissu pole hetkel võtta , siis teki alla...ja mõtlen seal siis su tegemistele ka:)

siret von antsla

 
At 2:57 AM, Anonymous Anonüümne said...

tahtsin ka öelda tänud selle raadiolingi eest. praegu seesama link mängib hõrgult oscar petersoni "i got it bad". ja nüüd jäi signaal kuhugi kinni küll, kuigi ruuterikaaslane ei tohiks olla sellisel kellaajal aktiveerunud. ok, i got it, i got it bad, but i got it. raadiolinkide kaudu jõudsin ka telelinkideni, muide.

kaarel

 

Postita kommentaar

<< Home