teisipäev, november 01, 2005

Õnn

Inimestelt nii sageli küsitakse, mis asi on õnn ja nad sindrinahad ei oska midagi vastata ja kukuvad välja vabandama midagi või kedagi.
Ma tean nii täpselt, aga ega keegi ei küsi.
Mu meelest on õnn see, kui oled kaubamaja ette sattunud ning number 3 buss (ta ei tee ringi)tuleb just, sest olgem ausad- tulla võiks ju misiganes.
Eriti õnn on see sügisel ja talvel. Olen siis alati nii õnnelik ja seetõttu tohmani ilmega.
Või kui kolm nädalat pole kodus olnud netti ja siis tuled koolist varem koju ning lihtsalt vaatad järjest üle kõik lehed, mis midagi loevad.
Õnn on siis ka, kui ma ujun oma x9 otsa ära ja siis see x0. läheb kui lepase reega üle jää.
Või kui loed ühte kaunist novelli ja siis 2 päeva hiljem läheb elus kõik sama mustriga. Kuna novelli lõpp on õnnetu, siis sead elus ka asjad sedasi, et oleks nagu raamatus, aga tunne on ikka, et kirjandus elab ja särab.

4 Comments:

At 6:48 PM, Anonymous Anonüümne said...

Ohh. Ei taha imal olla aga ilus tundub see kõik.
(Kui vaid... Kui võiks.... Noh, tead küll!)

Sellest mitteolenevalt, kuid siiski õrnalt kõige sellega seotuna - ma sain täna röntgenipildid kätte ning ilmselt seetõttu: levist väljas näeme!

 
At 5:09 PM, Anonymous Anonüümne said...

(ning päev hiljem:) Ja ma pean silmas PÄRIS Levist Väljas't (http://www.hell.com/)!

 
At 11:06 PM, Blogger siret said...

super!

 
At 11:46 AM, Blogger iida kudisiim said...

kusjuures jah, see päev tuli hakkalihakaste ka veel sedasi välja, et ma pidasin targemaks magama minna, sest ei pea vastu muidu. levist väljas kohta ma ei tulnud, sest ma elan tartus ja ma ei jõua kõiki ilma imesid oma silmaga kaeda. :)

 

Postita kommentaar

<< Home